25 Aralık 2011 Pazar

Kadın Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği için kaynak kitaplar

Kadın doğumu ben pek sevmem o yüzden kısa kesiyorum, sevenlerin canını sıkmıyorum. İşte kitaplarınız bunlar desem de inanmayın çünkü asıl kitabınız başkasının elinde. Lale Taşkın'ın Doğum ve Kadın Sağlığı Hemşireliği kitabıdır esas olan. Kitabı internette bulamazsınız, Lale Taşkın kitabı kendisi satıyor, iletişime geçiyorsunuz ve size kargoyla yolluyor. Hatırladığım kadarıyla da çok pahalı bir kitap değildi. Kadın ve doğum ile ilgili tüm konuları bulabileceğiniz, akılda kalıcı anlatımı olan bir kitaptır benden söylemesi.
Yan taraftaki pembe kitap ise stajınızı yaparken yanınızda taşıyabileceğiniz rehber bir kitap. İstanbul Üniversite'sinden Anahit Coşkun'un editörlüğünde bu amaç için hazırlanmış.

1 yorum:

  1. değerli blogger ve meslektaşım blog için seni kutluyorum. sakın yılma blogunu daha dolu, mesleki yenilikler ve kendi hikayelerinle süsleyebilirsin. Yazıların oldukça samimi başaracağına inanıyorum.

    YanıtlaSil